petak, 8. listopada 2010.

O kisnom petku i prijateljima koji nisu blizu...kava & cantuccini

Kisa, kisa i kisa....Fuj! A sta da se radi kad je takav dan? Kuzina i umjetna rasvijeta.
Kad sam prije nekog vremena vidjela kod Dajane da je krenula sa Christmas cookies, jucerasnji dan mi se cinio kao savrsen za otvaranje knjizice recepata. I odluka je pala na Cantuccini... koje inace gledam skoro svaki puta u ducanu, nikad ih ne kupim, jer stalno mislim da ih napravim, a onda nikad nista. I tako u krug...



Za cca komada nam treba:

100 gr ljesnjaka il badema
250 gr brasna
150 gr secera
100 gr maslaca
2 jaja
1 vrecica praska za pecivo
1 vrecica vanil secera
korica limuna
i malo soli

Ako koristite bademe sa kozom, zagrijte vodu i u vrucu potopite bademe da lakse skinete kozu. Ja sam koristila ljesnjake, tako da sam ovo preskocila.
Brasno i prasak za pecivo promjesati, dodati ostale sastojke i sve umjesiti. Napraviti "kobasice" promjera cca 3 cm i ostaviti u frizideru 30 min, a moze i manje, a moze i vise, sve ovisi koliko ste nestrpljivi.
Zagrijati pecnicu na 180C i staviti "kobasice" oko 15 minuta da se peku, izvaditi, pustiti da se malo ohlade i narezati na ploske oko 1 cm. Vratiti u pecnicu na jos 10 minuta.




U popodnevnim satima ... kava i mala nostalgija..


Che questa mia canzone...arrivi a te....
Ti portera dove niente e nessuno l'ascoltera...
La cantero con poca voce... ;-)









Broj komentara: 5:

  1. Sviđaju mi se, jako! Još kada bih se mogla disciplinirati pa papati manje količine:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovakvi kolaci/keksi napravljeni kod kuce sasvim su nesto drugo nego oni kupljeni: puni su okusa, a ne secera koji sve ubije (ali je najjeftinija namirnica). Krasno izgledaju i biljezim za vrijeme sitnih kolaca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim ovakve suhe kolačiće jako fini a mogu i stajati naravno ako se ne pojedu prije vremena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala cure, samo da izvjestim da ih vise nema, a vrlo ozbiljno mi je postavljeno pitanje kad cu ih opet raditi....

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja baš nisam ljubitelj suhih kolača, ali ne bih ove odbila, pogotovo nakon ovakvih fotografija! :)

    OdgovoriIzbriši