petak, 6. studenoga 2009.

O ispusnim ventilima


Ne znam jel vam se kad desilo da na radiju cujete neku stvar koja vas ponese i nosi danima. Meni se to svako malo desi, onda ko luda Mare kopam da pronadjem koja je to stvar, jer pocesto nemam pojma ni tko to pjeva ni jel stvar nova il datira jos iz doba Marlene Dietrich. Ona mi se, naime, desila nedavno, sasvim slucajno, pa su ukucani nekoliko tjedana bili prisiljeni slusati …“Sag mir wo die blumen sind..” uz moje pjevanje naravno. To sto mi je poznavanje njemackog na nivou partizanskih filmova, uopce nema veze.


I tako je prije nekog vremena bila Marlene aktualna, prije nje “Part of me”, “Sex on fire”, onda sam imala neku cudnu fazu prastarih ciganskih tipa Odjila i njihov repertoar, a negdje usred ljeta iz auta se mogao cuti Vitas, jedan fantasticni, mladi ruski pjevac – preporucam njegovu “Opera 2”, "Krikom". Stvar je malo uvrnuta i vjerojatno se nece svima svidjeti, al meni je fenomenalana.


Eto, sad kad sam vas upoznala sa mojim muzickim izricajem, da vam kazem da je sad IN “Shine on…” by R.I.O.

To je stvar koju morate upaliti u sumorno, kisno, sugavo i nikakvo jesenje jutro da bi ste uopce uspjeli prezivjeti do prve kave. Trebate je imati i u autu za slucaj zastoja na cesti i kolone od 5 km, a vama ne da se zuri, nego vec kasnite od prekjucer. E u takvim situacijama ova ce vam pjesma doci ko stvorena i jos ako imate pri ruci onu masku za oci koja se dobije u avionu kad letite preko bare, fino je stavite preko ociju i pravite se da je to sto se desava oko vas – POLJE TUDJEG PROBLEMA!


….Let me be the love that comes from the sun
I wanna be your love light from above
Shine on, shine on, shine on!

Let the sunshine down on your face
No need to feel wrong, you're in the right place
And me know that you feel what we are gonna tell you now
So gather all your friends around and
Come join me down the club, got the song, and go move you
So prove you're right, so feel it tonight now….

Ako vas ostali vozaci budu cudno gledali, to neka vas nista ne dira. Nemojte slucajno da vam bude neugodno, nego jos okrente gumb na 36 i otvorite prozore otraga. A ako radite na nekom jako vaznom i fensi smensi mjestu, stavite si suncane naocale na nos da vas teze prepoznaju paparazzi.


Svako toliko potrebno je naci ovakav nekakav ispusni ventil – jer inace zena prolupa skroz. Vec smo naucili kroz povjest da svako malo neka sirotica postane “privremeno neuracunljiva”, pa smanji muza za “ponos”, sefu priusti kojekakve gadarije, a sve u nadi da ce je sustav poslati na odmor od raznih likova kojima je svakodnevno okruzena.



Zato, molim, nemojte se nervirat, srdit i stvarat si nepotrebne bore – neka sve to barem na tren bude, kao sto rekoh – polje tudjeg problema.


Posto sam ovako ljetno raspolozena, ne mogu vam staviti neku zimsku mezu, tako da cemo spraviti samo jednu jednostavnu ljetnu salatu, koju iz milja zovem – poslijednji mohikanac – jer je napravljena od poslijednjih ne genetski modificiranih ljetnih rajcica, tikvica…


Za tu uzasno tesku i sofisticiranu salatu trebate -

trave razne tipa rukula, radic, potocnica, matovilac, salata zelena...

rajcica crvenih, zelenih il zutih

paprika zelena il crvena

tikvica sa zara pecenih

masline

origana i sl. zacina po zelji

maslinovog ulja i limunovog soka


I to onda sve izmjesate i ta ta ta taaaaaaaaaa



2 komentara:

  1. Meni se često događa da čujem negdje neku stvar i nemam pojma ni tko to pjeva ni kako se stvar zove pa onda prekapam po Internetu na stranicama s riječima raznih pjesama, već sam postala stručnjak za ta prekapanja po netu. To i ne bi bio problem kad bih ja točno zapamtila riječi: ali ja često čujem nešto drugo, nešto što se u pjesmi uopće ne spominje - pa to malo otežava potragu za pjesmom.
    Ali ne događa mi se da mi se pjesma vrti po glavi danima i nemam običaj pjevušiti. Ako mi se pjesma sviđa skinem ju s Interneta pa ju slušam idućih godina: ))) ali ne pjevam, ne volim pjevati, nisam taj tip.
    Salata me podsjeća na "prošlo" ljeto, jedva čekam iduće:) još ću se načekati:(

    OdgovoriIzbriši
  2. Itekako mi se dogadja da me neka stvar "proganja". Ali to su uglavnom stare stvari, ne nesto sto cujem prvi put. Nego npr, letos sam posle duzeg vremena cula Kravitza i "I belong to you" i odlepila od srece, nisam se tako lozila kad je ta stvar bila hit, ali sad mi je nesto legla, sad je slusam iz "drugog ugla"... Onda tako kad se zalepim za neku stvar mogu prilicno beskonacno da je slusam. Mislim, ne mogu da je vrtim 24h u loop, ali mogu sa uzivanjem da je slusam svaki dan, nekoliko meseci.

    Mozda su nekima sumorni ali mene Cranberries dizu iz mrtvih, tako je i stvar "Dreams" dugo bila moje power dugme.

    Vazno je da covek USPE da dostigne taj stepen uzitka slusajuci neku stvar, a manje-vise sta je tacno u pitanju. "Whatever works for you", sto bi se reklo.

    p.s. jedino na doooobrim sluskama taj utisak je potpun, ili kad odvrnem kod kuce kad sam sama (a tos koro nikad nisam ;)

    p.p.s ova tvoja je vesela, ja sam trenutno u tamnijoj fazi ;)

    OdgovoriIzbriši