utorak, 13. listopada 2009.

Za pocetak....s kraja



Gledam ja tako blogove razne vec godina nekoliko. Pasem oci na fotografijama cokoladnih vulkana, mramornih kuglofa, na tanjuricima tananih, zlatom oslikanih rubova, na malenim cvijeticima koje je zagrlilo prvo jutarnje sunce (pravim se da slika nije nastala u nekom studiju pod lampom od 60W)...i tako prodje 365 dana, pa ponovo, i jos nekoliko puta toliko.



E danas je vala, stigao i taj dan....


Dobar dan, moje je ime Lusitania i ovo je moj sareni hedonisticki svijet!









Broj komentara: 6:

  1. Hvala Liljo, jos da pohvatam gdje je sta i kako sta, pa sam na konju!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pišeš izuzetno zanimljivo. Nadam se da ćeš ustrajati, a što si bila lijena sa odlukom da počneš sa pisanjem....šteta, ali ćeš nadoknaditi.
    Fotke mi se sviđaju, a taj macaron ili ne znam šta već mi ote uzdah koliko je lijep.

    OdgovoriIzbriši
  3. cosmo, hvala na lijepim rijecima!

    a ovo na fotki gore je jedna mmmmmmmm belgijska pralina...mljac!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro nam došla. A osim praline i slika je super!

    OdgovoriIzbriši